Yok. Öyle bir şey yok. Kendimi parçaladım.yediğimle, içtiğimle kafaya taktığımla kaldım. STRES yoksa süt var arkadaşlar. Su tüketin, her insan gibi dengeli beslenin. Olmuyorsa, olmuyordur. Ben her gün sanıyordum 30 ml,50 ml, 20 ml ne çıkarsa artık Bi biberonda biriktirip ertesi güne mama vermek yerine bir öğünü daha anne sütü ile kurtarıodm