nnoktaa annevebebegiii__ büyüdüklerinde odalarına baskın yapalım. Kalk kalk kalkkkkk saat 5’de odanın kapısından girip meeeemmmmm meeeeem diye ağlayalım 😂
atesarp annevebebegiii__ ahhh sorma ölü gibiyim artik Allahın hergünü aynı bu cocuk gundüz uykusuda 0 bak simdi 04.16 kalkti ya aksam 21.00 e kadar toplam 1.5 saat uyuyacak 😔
tekbasimabakiyorum annevebebegiii__ kocamın yerli yersiz sabahın 6sında gelen çişi sağ olsun hepimiz 6da uyandık. Kızım toplam 7,5 saat uyumuş oldu o yüzden de perişan haldeyiz. Cidden elimde olsa boğardım sabah koca cinayeti işlerden yani
mero_81 annevebebegiii__ çok şükür hamileyken en korktuğum şeydi çünkü uykusuzken çok aksi biriyim daha 4 aylığız düzeltilmiş ayı 2 aylık doğduğundan beri böyle tabi zamanla değişir mi bilemiyorum 🥲
sifirekran_bolkitap annevebebegiii__ kalktı ali babnın çiftliği söyleyerek geldi saat 06.15 di🤣 kahvaltı ettik şimdi beraber koltuk siliyoruz🤣 kum kovasına su koydum kendi ıslak mendiliyle silmeye çalışıyor 🤣