ikiprensesannesii1 annevebebegiii__ bugün bizde o saatte kalktık ve şuan tekrar uyutmaya çalışıyorum 🥴🥴
ymrasl annevebebegiii__ 🖐🏻 hergun bı bebek nasıl aynı saate uyanır anlamıyorum dün banyo yaptırdım 8 buçukla belki uzun uyur diye 11 de uyandı uyudu sımdı 6dan berrı ayaktayız
NmalkoC annevebebegiii__ benimki 3 yaşında hala sabah 7 de ayakta oluyoruz kalvaltısını yaptı işleri bitirdik parka gidicez 🥲
nnoktaa annevebebegiii__ büyüdüklerinde odalarına baskın yapalım. Kalk kalk kalkkkkk saat 5’de odanın kapısından girip meeeemmmmm meeeeem diye ağlayalım 😂
Gul__ gurbetteanne10 bende deliriyorum arada ama bunlar çok iyi günlerim daha kötülerini yaşamıştım😂bunlar yanında çerez kalıyor
tultanhanim annevebebegiii__ doğdu doğalı hep erkenci Köye geldik horoz sesine 5.30 dan önce kalkmaya başladı 🥺
tultanhanim annevebebegiii__ öğlen yarım saat uyudu 😂 Şimdide yatırmaya çalışacağım bakalım 10 gün önce ateşlendi, serumla düştü ateşi bugünde kusması var o yüzden uyutmaya korkuyorum ama bakalım İyi olsun sağlıklı olsunda erken kalksın 🤲🤲🤲