5 aylık, ilk bir ay hariç (7 yi buluyordu) hep aynı saatte uyaniyo 5:40 asla şaşmaz.. zaten yanına uzanıp emzirip o şekilde uyutuyorum ve daha sonrasında ise beşikte devamlı sallama tee uyanana kadar…
hiç değiştirmedi bu düzeninj düzen denilirse sjdjdjkd
Şimdi yeni uykuya alacam bakalım 🫡