[silindi] vallahi canım ne oluyorsa bize oluyor işte keşke bi dua ile çocuk sayısını durdurabilsek 😁 benim de çatı darlığım var mesela iki oğlum var şu an en fazla 4e kadar şansım var hepsini sezaryen olmak zorundayım sonrasında korunmam gerekiyor spiral taktırmayı hiç düşünmedim ağrı kanama sıkıntıları yapar diye zaten yüzde yüz koruma da sağlamıyor napalım kısmet işte büyük konuşmayayım şimdi bi sıkıntı olsa ben de mecbur bağlatıcam 🤷🏼♀️