[silindi] ben devlette ilk dogumu normal yaptım 2.fogumda bebek kılolu gerekirse sezaryana alırız dedikleri için kagıt imzalattılar. Orda mesela sordu tüpleride sezaryan olursan baglatmak istiyor musun diye ben o ana kadar baglatıcam dıyordum o an bir garip geldi ve hayır dedim. 32 yasındaydım dogum yapınca. Gecen aralıkda yani.
Ama 2.de normal yaptım bir daha da özellikle gidip ameliyat olmak istemediğim için sormadım suan kızım 8 aylık zaten bilmiyorum napıcam bizde bebek istemiyoruz artık 😮💨