ikibaloglanannesi Ben devlette sezeryan oldum eğitim arastirmada. Bunu ameliyatımı yapan doktoruma sormuştum. 30 yaş ya da eşin imzası ile oluyor demişti. Çünkü ben de 2.cocuk olduğu zaman öyle yapıcam.
[silindi] ikibaloglanannesi yani şöyle 30 yaşında isen kendi isteğin eğer 30 değilsen eşinin imzası mı doğru mu anladım
gozleri_deniz1 [silindi] kapalı istedim geçen sene 2 yere gittim 25 bin 30 bin arasında anadolu hastanesi - medical park şimdi dahada pahalıdır
Cennetkokulum___ [silindi] Bu soruyu doktoruma sorucam ben de,doğum sonrası ben de baglatmayı düşünenler arasındayım,diğer yöntemler ne yazık ki yeterli değil, en garantili olan tüpleri bağlatmak. Eşimle de bu konuda hemfikiriz.
Alya-Sena [silindi] bende dusunuyorum tup baglatmayi 3 kere normal dogum yaptm 2 kzm var 30 yasndaym. Aslnda butun kriterlerede uyuyorum ama egitm arstrma yapmadi. Ozele bizzat gitmedim telefonla aradigimda yapariz demislerdi fiyat filan sormadim ama gene 20den assagi degldir diye dusunuyorum. Ozelde yas i cok sorun etmiyorlar aslinda parayi verdinmi baglarlar direk.
[silindi] nazlik ilk doğumum normal doğumdu şimdi hamileyim nasıl olur bilemiyorum eğer sezeryan olursam isterim bir şekilde bağlatacağım
busraalanya [silindi] ben bağlattım 3. Den sonra sadece eş rızası alıyorlar imza sezaryan oldum o esnada bağlıyorlar extra uzun bir süreç olmadı aynı zamanda çıktım yine
busraalanya [silindi] özel deydi doktorum ama arkadaşım devlette bağlattı onunda 3 çocuğuydu şart yok sadece emin misin daha gençsin diye soruyorlar pişman olma diye yani bi zorunluluk yok
LezizeNine [silindi] canım bunun dini boyutu da var kadınlık fıtratını bozduğu için çok günahmış hatta ölen kadınların tüpleri bağlanmışsa onu açtırmadan gömmüyorlar diye biliyorum ne kadar doğru bilmiyorum ama. İlerde açmak istersen o da sıkıntı sağlık ölüm söz konusu olmadığı sürece onu bağlatmamak gerekiyor diyor alimler
[silindi] LezizeNine spiral de günah o zaman vs vs dini boyutunu da düşünüyorum ama yapacak bir şey yok yani