[silindi] sezeryan olman gerekiyor zaten onun için birde yaş sınırı vardı 30 yaş altına yapmıyorlar yapan Dr da var devlette bazı Dr yapmiyorlar. Ama yaşınız tutmuyorsa deri altı implant varmış yapan Dr var %100 koruma sağlıyor 3 yıla kadar hangi sehirdeyseniz araştırın isterseniz.Birde ne olursa olsun eş imzası istiyorlar tüpleri baglatmada eşin rizasida gerekiyor