Cly01 2 +1 de oturuyoruz 3+1 geniş daireden sonra ,odalarda küçük eskisine göre ama sigdik biz sadece daha fazla dolap gerekli oluyor organizer falan kurtarıcı tek çocuğumuz var şuan odası yok ileride boş olan odayı da ona yaparız yeter diye düşünüyorum