Cly01 Kızlar ev alıyoruz daha önceden de bahsetmistim zaten 4 5 yıl duracağız bize yeter diyordum 2+1 90 m2. Simdi de acaba eşyalarımız sığmazsa cok mu dar olur stressine kapıldm 🥹 2+1 evi olan var mı esyalar sıgmaynca ne yaptiniz
Hilal096 Cly01 depoya koydum bir oturma gurubumu kayınvalideme verdim onunki eskiydi çünkü diğerleri depoda bir ara seçip her şeyi atıcam
uykucukoalaa Cly01 2+1 ama evim çok büyük sığmayan esyam olmadı ama olsaydı depomuz var oraya koyardım tabiki atılmaz sonuçta yeni eşyalar
sencokbiliyon milletsanakanalizemiolacak ay o nasıl güzel ev benimki 3+1 165 m2 Odalar aşırı büyük öyleyse ayyyy nasıl güzel 😍😍😍
hunilimomy Cly01 gereksiz kullanmadığınız esya varsa atin sadelestirirseniz sığar eskidendi kalabalık eşyalar
milletsanakanalizemiolacak Dmt-01 Canım benim apartman değil köy oturuyorum ben eşim kendi yaptı evimizi ustalarla
Gul-42 Dmt-01 nıye 2+1 90 metrekare ev görmediniz mi uzaydamı yaşıyorsunuz benım evim 3+1 145 metrekare dıştan dışa anormal olan ne
tuzludakota Cly01 daha önce 2+1 evde oturuyordum ev büyüktü çok rahat yetiyordu bize, 1 ay önce yeni bir eve taşındık 3+1 ama diğer eve göre odalar küçük depolama alanı az, fazla eşya varsa depo sığınak gibi yer varsa oraya koyun, tekrar almak artık zor
Dmt-01 milletsanakanalizemiolacak yaa negüzel:)büyük ev severim bende.Bizim kendi evimiz 2+1 90m2 ama biz küçük diye kirada oturuyoruz.Okadar büyük olunca şaşırdım.Negüzel isteğinize göre yaptırmışsınzdır Güle güle oturun:)
milletsanakanalizemiolacak Ogulluana valla bir bilsem benim odalar aşırı büyük normal oda boyutuna getirsem her odadan 2 tane oda çıkar çocuk odamdan 3 tane çıkar her odam geniş kocaman 6 m² halı ufak geliyor 3 tane sersem anca kapanır ev alttan ısıtma oldugu için 3.5 m² halı kullanıyorum paspas gibi duruyor 🤣🤣 hiç memnun değilim evimden oturma odama 4 tane 3 lü koltuk sığıyor yine sırıtıyor bende saldım artık evi doldurmak yerine boş bıraktım artık fazla eşyada bana zorluk oluyor
Sevvl Cly01 benım kendi evım de 90 m 2+1 di öyle de güzel sığıyorduk ki o kadar şirindi ki şimdi 3+1 200 m bir evdeyım ama orası gibi asla değil büyük ama yine de o kendi küçük evimi tercih ederdim
Ogulluana Cly01 90 m2 küçük değil doğru eşyayla gayet kullanışlı olur. Gereksiz eşyanı ya satacaksın ya da depoya kaldıracaksın.
Bebekbebek1 Bende 3+1 110 m2 den, 2+1 80 m2 ye geçtim, çok eşya eşya oldu evim, kimini sattım kimini köydeki eve gönderdim, burası kendi evim olduğu için eve göre dolap yaptırdım. Daha yapılacak şeyler var ama bu haliyle de ferahladı 😍
Dmt-01 Gul-42 bu nasıl bi uslüp be?uzayda yaşayan sensin bence yazdığımı bile anlamamışsın.benim kendi evimde 90 m2 zaten kadın 2+1 evim 200m2 demiş ona şaşırdım 2+1 ev nasıl okadar büyük diye.90m2 eve laf etmemişim