Cly01 sığarsınız sığarsınız ben kiradaki evime göre eşya almıştım ev alamayız diye o yüzden sığamıyorum. Annemler de 2+1 de oturuyor gayet sığıyorlar benim evim de 3+1 yerine geniş 2+1 olsaymış daha kullanışlı olurmuş. Şu devirde hele alabiliyorsanız direk alın yani eşya evden daha ucuza kalır ilerde