Cookie 1oğlumu 2 sene diğer oğlum 1 kızım 1 sene anaokuluna gitti asla kayıt parssı vermedik. Okul başşadığın da aylık aidat verdik geçtiğimız dönem 350 idi. Bu sene 800 olmuş.
Aidat yasal. Kayıt parası, öğretmen seçme, sabah öğlenci paraları yasal değil. Yasal olmadığı için bağış adı altında yatırırsınız şikayet durumunda veli kendi bağış yapmak istiyor derler. Yatırmadan şikayet etmeniz gerekir