Cookie bu paralarin öğrencilere nasil bir geri dönüşü oluyor bunu açıklamalarını isteyin. Tam gün olsaydı , ekstra öğrenci kulüpleri ve dışarıdan gelen öğretmenler olsaydı , öğretmenlerini yarım gün yerine tam gün calistirsaydi , kahvaltı öğle yemeği okul tarafindan karsikansaydi bu istenen parayı anlayabilirdim ama şimdi anlayamam.