Oğlum bu yıl anaokuluna başlayacak bize yakın bi okula kayıt yaptık ve 15.000 TL kayıt ücreti aldılar. Okul aile birliğine zorunlu bağış da diyebiliriz.
Çocuk ortada kalmasın diye mecburen verdik ama içime oturdu nereye şikayet edebilirim bunu bilgisi olan var mı ?
İstanbul’da oturuyorum bu arada.