Palmiye1 zamaninda çok şey denedim, aldim verdim aldim verdim ama şuan -27kg ile nerdeyse hedefime ulaştım sayılır
En çok işe yarayanlar şunlardı:
- sana neyin iyi geldigini bul, sabah kahvalti yapmak sana iyi gelmiyorsa pas geç veya meyve kuruyemisle bir ara öğün yap
- hepimiz neyin saglikli ve neyin sağlıksız olduğunu biliyoruz, bedenimize iyilik yapip saglikli olani tercih etmeliyiz
- asla kisitlamayin herşeyden yiyin ve gerçekten yerken keyfini cikarin, keyfini cikara cikara yediginiz zaman 2 top dondurma yetiyor insana, ama eğer yasakmis gibi davranirsaniz 1 kutu dondurma 5 dakikada biter
- spor size iyi gelmeli. Şöyle düşünün: bütün gün yatınca mi aksam iyi hissediyorsunuz yoksa 1 saat yürüyüş yapinca mi aksam daha iyi hissediyorsunuz? Insanin yattikca yatasi geliyor ve üstelik bir de kötü hissediyorsunuz bunu yapmayin. Yoga iyi geliyorsa yoga mesela
- en önemlisi: motivasyon kalıcı birşey degil, sürekli kendinize motivasyon kaynaklari bulun. Youtube videolari, forum yazilari hic fark etmez, insan bunları gördükçe tekrar motive oluyor. Motive olmak icin çabalayin
- standart: acıkınca yiyin, doyduğunuzda bırakın. Doyup yemeğe devam eden garanti kilo vermez bu nettir. Ama aç da gezmeyin
- bunu da cok iyi anladim: aksam 18-19dan sonra yememek ve 22-23 gibi hafif bir açlıkla uyumak inanılmaz yağ yakıyor