Palmiye1 58 kg ile gebe kaldım, 82 iki ile doğuma girmiştim…
Doğumdan bir hafta sonra ölçtüğümde 72 kg ye düşmüştüm… Kendimi aşırı aşırı mutsuz hissediyordum, süt yapsın bebek iyi beslensin diye kompostolar şekerli gıdalar va tükettiğim için 76 kg ti gördüm 1 ay sonra….
Aynanın karşısına geçtim, her yerim çatlak ve sarkmıştı zaten. Bu böyle olmaz diye kendime ilk önce kabul ettirdim, sonra miden çöplük değil kızım dedim. Diyete başladım, ¾ ay sonra 65 kg ye düştüm. Doğum yapalı 2 yıl oldu, şimdi 61 kg de sabitim, bir gün fazla kaçırsam diyer gün mutlaka dengede tutuyorum kendimi.
Hamur işi makarna pasta çörek vs hepsini hayatımdan çıkardım, bol su ve yeşillik meyve ve sebze tüketiyorum. Ekmek de 3 güne falan…