Palmiye1 Diyette 1 gunu istedigi her seyi yiyor boyle bisy olablr mi sizce ?
Valla ben bunu yaptım hala da yapıyorum tabi şu an eskisi kadar istikrarlı olamıyorum ama toplamda 37 kilo verdim. Diyetisyen desteği ile tabi ki. 110.5 kiloydum başlangıçta, uzun bir süre listelerime harfiyen uydum ekmek makarna pilav kızartma abur cubur vs vs asla yemedim. Ekstrem bir yiyecek olursa bulunduğum ortamda sadece tadına bakıyordum. Bi de benim en büyük artım bence şuydu, Eylül ayının sonlarına doğru diyete başladım yani diyet sürecim kış mevsimine denk geldiği için genelde evdeydim ve listeme göre yiyecekler hazırlayıp yiyordum, şu an yaz dönemi diyet yapmak listeye uymak çok zor çünkü hep bi etkinlik oluyor yok piknik yok günübirlik deniz hava çok sıcak bugün disarda yiyelim falan sürekli bozuluyor bence. Bu sebeple kış mevsimi olunca listelerime uymam aşırı kolay oluyordu. Biraz da irade gerekli kafada bitirmek önemli. İki tane Kazak almıştım kendime o dönem kış geliyor diye ve bedeni 4xl ydi maalesef işte ondan sonra oha bi kendine gel dedim. İlk 20 kilo verene kadar listelerime uydum artık 20 kilo verince bi ödülü hakettim deyip diyetisyen kontrolünden çıktıktan sonra hemen lahmacun yemeye gittim. 2 lahmacun yedim ama o gün asla başka birsey yiyemedim alışmışım az yemeye o 2 lahmacun midemi mahvetti. Sonrasında ben diyetisyen kontrolüne gittiğim günler kendime ödül günü ilan ettim. Zaten kahvaltı etmeden gidiyordum kontrole ve hep sabah saatlerinde gidiyordum ordan geldikten sonra kendime harika kahvaltılar hazırlıyordum yani simitli pogacali full glutenli kahvaltılar da yapıyordum kızartma da yiyordum o gü istediğim abur cuburlari da yiyordum ama ertesi gün hemen yeni listemi harfiyen uygulamaya başlıyodum. Böyle böyle verdim 37 kiloyu, sonra korumaya geçtim hatta bi ara koruma sürecinde kendim dikkat ederek 2 3 kilo daha verdim ama onları aldım sonrasında. En son 2 hafta önce 2 buçuk aydan sonra diyetisyenime kontrole gittim ve korumaya geçtiğim kilonun üstüne sadece 400 gram almışım yağdan, o da al ver sürecinde çok normal dedi diyetisyenim. Koruma sürecinde ise kendimce aralıklı oruç uyguluyorum. En azından akşamları akşam yemeğinden sonra oruç başlattım psikolojisi ile birseyler yemekten kaçırıyorum. Geç kahvaltı yapıyorum açlık suremi uzatabildigim kadar uzatıyorum mesela şu an 16 buçuk saat oldu sıvı hariç birsey geçmedi boğazımdan. Gündüz kahvaltı ile akşam yemeği arasında bazen ağzıma birseyelr attığım oluyor bi züber bar yiyorum mesela ya da minik farklı bi abur cubur. Ay çok uzun yazdım ama kusura bakmayın 🥰