Palmiye1 3 ay önce başladım diyete toplam 20 kilo verdim🥰 kendi irademle başardım,ve kızımında bana faydası oldu tabiki bu süreçte,halâ devam ediyorum tabiki biraz daha vermem gerekiyor.
Ben 2 öğün besleniyorum kahvaltı ve akşam yemeği,5 den sonra bişey yemiyorum ertesi sabaha kadar,tatlılar,şekerler,makarna,pilav,beyaz ekmek,abur cubur her şeyi kestim. Tabiki yürüyüş yapıyorum her gün ve sonuç mükemmel🥰 zor bir süreç ama sonunda her şey çok güzel.