70 ile hamile kalıp 87 ile doğuma girdim sonrasınds 75 e düştüm ama fark etmedi bende çok sarkığım var, bende bir haftadır yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum, bol su ve akşamları 1 saat yürüyüş yapıyorum evdede 40 dk lessi yapıyorum inşalla veririm ya 😏