omeresra0509 oğlumda da pulmoner atrezi vardı. Hatta bizim tanımız fallot tetralojili vsd pulmoner atreziydi. Son ameliyatı başarılı geçti çok şükür. Hafif darlık var ancak yapılan kapakçığı etkilemiyor. Bir sorun olursa da anjiyoyla halledileceğini söyledi doktoru. Size de çok geçmiş olsun umarım sağlıkla en kısa sürede taburcu olursunuz.