omeresra0509 Merhaba arkadaşlar bebeğimin kalbinden akciğere giden damarda darlık var baştan çok dardı ama sonradan genişlemeye başladı sadece çıkışı biraz daha dar. Sizin bebeğinizde kaç mm ölçüldü ?
Tugba8080 omeresra0509 bizim ilk doğduğunda 28, 1 ay sonra 27 , 3 ay sonra 23, 3 ay sonra tekrar 26ya çıktı sonraki kontrolümüz Ekim ayinda. Ve normali 15/18 olması gerekiyor aklinda ne sorular varsa sorabilirsin canım
Smrhls omeresra0509 merhaba bebeğinizin cildinde mermer deseni denilen görüntü varmı benim.bebegimde oluyo da acaba kalbinde böyle bir sıkıntısi mi var diye düşünüyorum
tetik omeresra0509 merhaba bizim hahif düzeyde 1 yaşından beri şuan 2 yaşında sizinki kaç yaşında acaba düzeldimi darlık şimdi
omeresra0509 Tugba8080 sağolasın canım ♥️ bu ölçüm damarın darlığı mı yoksa sağ ve sol pulmonet arter darlığı mı canım?
Tugba8080 omeresra0509 sağ tarafı canım kapağın altındaki damar kapağın tam açılmasıni engelliyor tam açılmıyor kapak darlıktan
Tugba8080 omeresra0509 darlık artarsa kan akışı olmaz orada emin misisniz darlığın gerilemesi lazım ki düzgün kan pompalasin o damar
omeresra0509 Tugba8080 damar dar olunca akış olmuyor Buda pulmonsr atrezidir yani damar darlığı normalde 4,5mm olacakken bizimkisi 3,9 henüz ama bu ölçüm 32 haftalıkken ölçüldü
omeresra0509 asel4316 merhaba bizde kalpten akciğere giden damar dar şuan oğlum 14 günlük ilkten anjiyo yapıp biraz bekletip sonra ameliyata alacaklardı ama anjiyo denendi olmadı direk ameliyata aldılar dün saat 4 de gündüz ameliyatını oldu şuan yoğun bakımda bekletiliyor
yldrm12 omeresra0509 canım benim çok geçmiş olsun. Rabbim şifa versin tez zamanda toparlar inşallah bebişin.
asel4316 omeresra0509 şey sorucam bu rahatsızlık nefes almasını engelliyor mu. Mesela aniden nefes alamama durumu oluyor mu
omeresra0509 Tugba8080 sağol canım şuan durumu stabil bir sorun yokmuş bugün yarın uyandırılacakmış bakalım sabah gittik daha uyutuluyordu akşama yine gideceğiz
Tugba8080 omeresra0509 tez zmanda kavuşursunuz inşallah. Sizinki pulmoner arter mi pulmoner stenoz mu acaba
ikioglus omeresra0509 oğlumda da pulmoner atrezi vardı. Hatta bizim tanımız fallot tetralojili vsd pulmoner atreziydi. Son ameliyatı başarılı geçti çok şükür. Hafif darlık var ancak yapılan kapakçığı etkilemiyor. Bir sorun olursa da anjiyoyla halledileceğini söyledi doktoru. Size de çok geçmiş olsun umarım sağlıkla en kısa sürede taburcu olursunuz.