omeresra0509 görünce yazayım dedim Ahmet hoca bizim resmen kurtarıcımız canımız 💗 bebeğimizi Eskişehir’den 1 aylıkken Ahmet hoca için tüm şartları kabul ederek hastaneden çıkarttık ambulansla Medipole götürdük. O kabul edemem deseydi bebeğimiz kesin yaşamıyordu. Oğlumun da fallot tetralojisiydi ancak iki kez şans oldu ikisi de tıkandı. Ahmet hoca 59 günlük mecburen tam düzeltme yaptı. Yapmamam lazım biliyorum ancak başka seçeneğim yok yaşatacağım oğlunu demişti 💗 Allah bin kere razı olsun🙏🏼