sifirekran_bolkitap mer_ann aile sağlığı merkezi nin kısaltması postu okuyunca fark ettim durumunuz farklıymış,
Deletedmom_111 mer_ann ben doğumdan sonra kullandım. Damar tıkanıklığı yaşadığım için . Elimde baya kalmıştı eczane aracılığıyla ihtiyacı olan birine verdim. Ama benim bildiğim bu iğnelerin soğuk kalması lazım. Bu sıcakta yurt dışına nasıl getirteceksin canım .
mer_ann Deletedmom_111 canim eczanelerde bile soguk kalmiyorki drumla konustum bir sey olmaz dedi yani iceriyi degismiyor dedi