Merhabalar arkadaslar gecende post actim post ustte cikmadi belki dogumdan sonra elinde fazla kalan varsa 2.kez hamileyim(diyer sagliksizlar olu dogumlari saymassak)yardimci ola bilecek arkadaslar var mi?
Olursa duaci olurum🌸
Kargo karsiligi ala bilirim