Melikemg mer_ann oksapar dediğin iğne değil mi kan sulandırıcı babaannem kullaniyordu ondan arta kalan var kutuda kullanilmamis fazladan yakindaysaniz verebilirim ben marastayim
momeymen Melikemg oksapar yüksek riskli ilaç grubuna girer. Dr orderı olmadan kullanılmaz ölüme neden olur . Reçetesiz de satılmaz. Benim oksapardan bir hastam öldü, akciğerleri kan içinde kaldı adam.
bekledigimmucizemm mer_ann benim elimde 3 kutu var ama bende ücretli almıştım tanesini 150 tl den gönderebilirim isterseniz
Poly-ana bekledigimmucizemm Siz bin liraya aldığınız kutuyu kadına 1500e mi göndereceksiniz ben anlamadım? Kadın size tanesi mi kutusu mu diyor siz tanesi 150 diyorsunuz kutuda zaten 10 tane var şuan kutusu raporsuz 1045 sizin bu yaptığınız nasıl bir fırsatçılık
momeymen mer_ann bu sorun olmayacağı anlamına gelmez. Ölen hastama dahiliyeci yazmıştı adam kullanıyordu ama vefat etti. Hekiminize sormadan kullanmayın. Kanama yapar.
momeymen mer_ann yani şöyle düşünün pıhtılaşma sorunu olan hastalar olur . Sürekli kullanıyorlar bu ilacı ama sürekli doktora gelip inr kontrolü yaptırıyorlar ve arada kesiliyor dozu düşürülüyor vs. Velhasıl yüksek riskli bir ilaç
mer_ann momeymen yani zaten hamileler belli bir araliklarla kan tahlili veriyorlar+drlar dozunu ona gore ayarliyo
Happykidsmama mer_ann yanlış anlamasanız nerde yaşıyorsunuz ? bende yurtdışındayım ve şuan hamileyim kan sulandırıcı iğne ve hapı kullanıyorum ve ücretsiz alıyorum kesinlikle yanlış anlamanızı istemez umarım arkadaşlar size yardımcı olur ve iğnenizi alırsınız.
mer_ann mikiail evet kullaniyorum gunluk 3kez hap olarak degil vajinel olarak hap olarak bas donmesi fln yapiyor