barlassko benimde 4 aylık olacak bebeğim yarın 7 kiloydu en son hala ebe alsın diyor alması lazım diyor bu dönemlerde dışarıda insanlar kızıma şişko gözüyle bakıyor ama doktorlar hala azmış gibi normal diyorlar anlamıyorum hem mama hem meme veriyorum mamayi azaltim diyorum verin diyorlar vazgeçiyorum bende anlamadım