barlassko yani cok yemiyor hiç yememezlikte yapmıyor az az da olsa yiyor sevdiği bişey olunca kemik sulu corba yaptığımda ilklerde yerdi şimdi eskisi kadar yemiyor bu aralar yumurta meyve yoğurt daha cok yiyor corba sebzelerin yüzüne eskisi gibi bakmıyor😂