yagmuryigitalp ben oldum. 90 kiloydum ama yap oranım çok yüksekti ek olarak polikistik over sendromum vardı. O da şeker ve hormon bozukluğu yapıyordu kilom arttıkça ve çok fazla düzenli ilaç kullanmaya başlamıştım. Doktor önerisi ile ameliyat oldum. 6 ay içinde 63 kiloya kadar düştüm. 1. Yılımda bebek planlamıştım ama nasip o ki 6. Ayda beklemeden hamile kaldım. 63 kilo ile gebe kaldım 73 ile doğuma girdim. 22. Günüm bugün be 62 kiloya düştüm. Hedefim 55. Şunu söyleyebilirim ki evet insanın gözü doymuyor. Ama az ve sık beslenme ile her şeyden yememe rağmen kilomu korumayı başardım. Aklınıza bir şey takılırsa her zaman ilk elden yardımcı olmaya çalışırım