Lareninannesiii merhaba ben izmirde oldum. Doktorum cemal Kara’ydı. Ameliyattan uyanırken biraz midem yanıyordu ama reflü yanması gibi yani sanki bir şey dokunmuş gibi hemen bir mide koruyucu verdiler devamında bir ağrım sızım olmadı benim. Önerim çok aşırı yürümeniz olacak ama. Bir şey içemediğiniz için narkozu atamıyorsunuz ve sürekli uyku hali oluyor. Annem hastanede beni inatla gece gündüz her saat 10 dakika yürüttü. Çok hızlı toparladım. Eve gelince de hareketi bırakmadım. Cumartesi taburcu oldum pazar günü yavaş yavaş sokaklarda yürümeye başladım hemen. Doktorum hareketli olmanın hızlı ve ağrısız iyileşmede faydası olduğunu söyledi.