yenidenhayat bunu tek taraflı düşündüğünüz sürece yapamazsınız ama en mükemmel ebeveyn yine sizsiniz bu durumda arıza çıkaran karşı taraf boşandığınız halde hala o tarafı düşünüp ona göre ilerliyorsunuz bu yorucu ve gereksiz. Bir şekilde böyle yapa yapa boyun eğdirecek size hiç bir kıymeti yok kendiniz yıpranırsınız. Hukuki yolla çözülecek yerler avukatla halledilir geri kalan hiç bişeyde suyuna gideyim yapmaya gerek duymuyorum evliyken yaptım noldu kocaman bir sıfır. Üstüne basa basa da söyledim o eski duygu yok artık eşin değilim linanın annesiyim söz konusu haklarını da o reşit olana dek nasıl gerekiyorsa korumakla yükümlüyüm velayeti bende benim sözüm geçerli ezdirmem nokta. Ne duygusallığa ne başka bişeye yer vermiyorum öfkem olmuyor mu ohoohoooy neler neler ama sakinim dimdik duruyorum karşısında kızımın yanında. Şu saatten sonra ne ekerse onu biçer evladına ne yapıyorsa kâr zaten ilerde görecek bilecek ne iyi ne kötü. Ay çok konuşasım seni silkeleyesim var arkadaşın olacaktım ki gör seni nasıl kendine getiriyorum