Yasemin158 düzenli nafakanızı mı vermiyor yoksa birikmiş mahkemeden önceki nafakanız mı ödenmiyor? Benim şöyle mahkemede boşanma itibari ile her ay duzenli ödüyor ama biz Şubat’ta imzalari attık boşanma yani mahkeme temmuzda oldu bu süreçte ödeme yapmadı hiç avukatımda bosandiktan sonra alırız zıt gitme dedi bende tamam dedim birikmiş nafakamı bosandiktan sonra istedim oda odeyemeyecegini söyledi bende icraya verip daha kötü olmak istemedim çünkü bu süreç çok uzun ve yipraticiydi o zaman cocugunun odasını alırsın dedim ona tamam dedi benim için değişen bişey olmadı kızımın odası yok çünkü .