Anneler Şubat ayında protokol imzaladık temmuzda boşandık içerde 5 aylık bir nafaka birikmiş bende birikmiş nafakan var onu vermen gerek dedim baktım bu ay normal nafaka parası atmış çünkü. Oda öyle birşey yok benden hala kirpmaya calisiyorsun falan dedi (sadece kızıma nafaka ve bileziklerimi verdiğim arabanın yarısı) verdiği neyse bana karşı birşey yaparsan karşılığı olur benden bir canımı almadığın kaldı vs bir sürü saydırdı. Halbuki ceketini alıp çıkan benim ceyizim hariç onun eşyalarına dokunmadım birlikte aldığımız ödediğimiz beyaz eşya vs onlara bile dokunmadım. Neyse avukatımı aradım bu şekilde diyor kızının hakki al diyor ama kararsız kaldım bu pislikle karşı karşıya gelmek istemiyorum bir yandan en azından kızım hakkında ordayken rahat sorabiliyorum durumunu. Sizce ne yapmalıyım kafam karıştı feragatmi etmeliyim almalımıyım icra ile.