Tuba_44 berosunannesi tedarikte sorun var galiba bende evolvia kullanıyorum e bebkte yok babymall sitesi var 600 ama ordada hiçbiri kalmamış civilde var şuan ama 2 numara sadece, diğer yerlerde fiyat farkı çok
berosunannesi HE-SEN-COK-BILIYON normalde hep vardı bi anda kaldırdılar gibi oldu genelde zam zamanları öyle yapıyorlardı ama bu sefer farklı galiba sormak lazım bide şuan mesela istanbul tüm ilçelerdeki e bebekleri sorguladım 0 mağazada bulunamadı diyor
berosunannesi Nisangunes valla ben kızıma ilk zamanlar tüm mamaları denedim hatta aptamil içsin kilo yapar belki dedim yok hiç birini sevmedi bi evolvia yı sevdi ama bildiğim kadarıyla en sağlıklısı bu yani içerik olarak vs
Artbr HE-SEN-COK-BILIYON 1 numara alınca uzun süre gidiyor bi şekilde anne de emziriyor bebek 30-60-90 cc içiyor. Ama 2 numarayı bulmak çok zor stok yapıp son kutuya gelince tekrar stok yapıyorum
Artbr Civilde de var ama bulunca stok yapıyorum bütçem elverdikçe zira daha bugün 2 numara 3 kutuya 2 bin verdim🤦♀️ gitsin gitsin 20 gün gitsin
DenizAsaf berosunannesi Bahçelievler civarındaki bir çok eczaneden bulabilirsiniz. Yani olmadı trendyol gibi pazaryerlerinden mutlaka bulursunuz
ahuse berosunannesi ben internetten alıyorum, mama dünyası var bulunduğum şehirde oradan da alıyorum bazen
sevdadefne berosunannesi bu bahcelievlerde Fevzi çakmak mahallesi saglik ocagi var fatih caddesinde onun karşısında yesim ve Berkay eczanesi var orada hep oluyor bende kızım küçükken çok zorlanırdim bulamazdım ya carrefourdan yada ordan alirdim
berosunannesi Tuba_44 evet gerçekten bir sorun olduğu kesin yani diğer mamalar full mağazalarda ama bi bu yok şansımıza