elizannnnn valla hiç aldırmıyor desem yeridir😁 ama bize hiç bir mama yaramadı bazısı alerji yaptı bazısını kızım beğenmedi kustu sürekli o yüzden buna geçtik ama çocuğu boş şişirmiyor en azından ve diğerlerine göre içeriği iyi o yüzden bunu tercih ettik hatta şuan aptamilden pahalı