merveumayhafsa ben 33+5 te doğum yaptım. Doğumdan 2 gün önce yattım hastaneye suyum bitmişti antibiyotik ile durdurdular ciğer geliştirici yaptılar. 2 gün sonunda sancım başlamıştı yavaş yavaş açılmamda yavaş ilerliyordu, suni sancı istememiştim aslında ama yaptılar. Allah biliyor çok zorlandım özellikle son 2 saati aklımdan çıkaramıyorum.. 17 dakikada doğum oldu ama hastaneyi inletmişim maalesef.