merveumayhafsa Rabbim evlatlarımızı bize bağışladı çok şükür 🙏🏻güzel ömürleri olsun 🌸 işin ilginç tarafı benim hamileliğim çok normal ilerliyordu erken doğum riskim yoktu. Hatta doğum olmadan 5 gün önce detaylı ultrasona gitmiştik bebişi bi daha net görelim diye, doktor her şey yolunda doğum mayıs sonu demişti bana ama Nisan 15inde geldi oğlum :) 25 gün zorlu bir küvez dönemi oldu ama çok şükür geçti o günler. 4 gün sonra 4 aylık oluyoruz 🙏🏻 çok sevindim ben de sizin adınıza bebişiniz sabretmiş biraz daha da çok erken olmamış doğum 🤍🙏🏻