merveumayhafsa Merhabalar herkeze ben normal doğum istemiştim ama sezeryan oldum çünkü şartlar bunu gerektirdi peki siz ve hangisi 🤔
Bircannn merveumayhafsa kendim sezaryen istedim belden uyuşturmalı çok şükür bi sıkıntı yaşamadım gayet rahattı hemen ayağa kalktım. Kızım şuan 21 aylık 🌸
[silindi] aysebb benim de 5 ay önce normal doğum yaptım kilom çok yok ama hala karın kısmı biraz var alt göbek sizin geçti mi zamanla geçiyor mu çok da hareketli biriyim
yasmiiina bende normal istemiştim 36+3te suyum geldi çook fazla, doktor muayenede açıklığın 2 cm bebek kanala girmemiş ve eli kafasında duruyor sezaryene alalım dedi 🤷🏼♀️
merveumayhafsa yasmiiina haftası normale göre evet küçük kafasıda doğum kanalında olmadığı için iyiki sezeryan olmuşsunuz su gelme olayı çok önemli kerken doğum yapmışsınız peki şimdi nasıl bebeğiniz
ENERCII merveumayhafsa benim zorunlu sezeryan oldu ama tercihim olsaydı yine sezeryan olurdum çünkü normal doğumdan korkuyordum 🥲
BellatrixLestrange merveumayhafsa suni sanciyla normal oldu. Ama o acı ile bagirmama ramak kalmıştı beni sezeryane alin diye 😬
busraalanya merveumayhafsa normal başladı doğmadı 16 saat sonra sezeryans aldılar . İyi ki de sezaryen olmuşum
merveumayhafsa busraalanya çok uzun bir süre sonra sezeryan yapmişlar O esnada neler çektiniz Rabbim bilir Allah’ım hiç kuvvet versin size
adl9 dilekdogan benimde doğumum 16 saat sürdü ama son 6 saati suni sancıydıı ama doğduktan sonra bebegim ben o acılari unuttum hatirlamiyorum bile
adl9 merveumayhafsa saglikla büyütün bebeginizi ☺️ benim normal doğum oldu kendiliginden gelisti sancıyla hastaneye gittim suni sanci verdiler sonrada doğurdum. Doğum biraz sans isi tamamen
tomvejerry merveumayhafsa Ben buna devlette normal doğum yaptıktan sonra şöyle cevap veriyorum,kesinlikle özeldee ilk önce normal tercihim baktım olmuyor sezeryana çevrilsin hayırlısı ile ikinciye böyle yapacağım çünkü devlette o sancıdan öleceğini de bilseler sezeryana almıyorlar
ikibaloglanannesi Açılmam.ilerlemedigi için sezeryan oldum devlette Benim sezeryanim mükemmel geçtiği için sezeryan diyorum o yüzden yine