Zeyyyynep Busrabtr en iyisi pazartesi kan ver hem 2 güm daha geçmiş olur kan da çıkar ama çıksa bile 35-40 falan çıkar belli çünkü çok küçük
Zeyyyynep Busrabtr baktım canım bana var gibi geldi ya ama çook küçük aynı benimki gibi benimki ilk kanda bile çıkmamıştı ama olduğuna emindim ertesi gün tekrar verdim o zaman pozitif çıkmıştı
Busrabtr Zeyyyynep tamam canım verdim kanı 2 saate çıkar dediler çok heyecanlıyım nasıl geçecek 2 saat 🤭
Zeyyyynep Busrabtr sağlık olsun canım hakkında hayırlısı değerin çokta düşük değil yükselebilir bak bakalım adetin gelmezse bir hafta sonra tekrar verirsin
Zeyyyynep Busrabtr çünkü benimde 3 çıkmıştı hatta bende buraya yazdım negatif diye post açmıştım iki gün sonra kan verdim tekrar olmayınca bu sefer 30 du benim adetim 10 gün geçmişti hemde geç döllenme olmuş
Busrabtr 5.gün bugün benimde hastane de değil laboratuvarda yaptırdım hastane için geçe kalınca şimdi fotoğraf attılar 2.0 yanında negatif yazıyordu adet olmazsam bir kaç gün sonra bi daha yapayım ozaman
Zeyyyynep Busrabtr benim 10 gün geçmişti ona rağmen 3 çıkmıştı negatifti aynı seninki gibi sen bi iki üç gün daha bekle bi bende bekleyip vermiştim tekrar o zaman pozitif çıktı şimdi 14 haftalık hamileyim nasip hakkında hayırlısı olsun
sedakaya53 Busrabtr hakkında hayırlısı olsun ama çok net bellirgin bi kaç gün geçince dene bira daha 😍
Busrabtr Zeyyyynep inşallah öyledir benimkisi de bir kaç gün bekleyip bir kez daha vereyim kan hayırlısı artık nabalım ☺️