adaatuna yarın ikisinide yapıcam hem normal hem erken teste göremi kan versem bilemedim sağlık ocağı biraz uzağımda geçen de laboratuvarda verdim çok pahalıydı valla ama merak ettiğim için verdim artık o parayı test yapayım yine çıkarsa sağlık ocağına öyle gideyim diyorum