Deletedmom_1111 Busrabtr dağılmış ben baktığımda 2. Tane hayali cizgi var ama güven de olmaz bence kan ver
Zeyyyynep Busrabtr Ben 4 tane testi aynı anda yapmıştım 😂😂2 erken gebelik testi 2 side kaset testti sadece bir kasette aynı böyle silik gördüm diğer üçüde bomboştu bence hamilesin kan ver pazartesi
Busrabtr Zeyyyynep bende aynı anda yaptım aynı markaydı birinde çıkıp birinde çıkmayınca testlerde de yanılma payı olduğundan yoktur diye düşündüm direk 🫣
Poncikkkk Busrabtr silik çıkmış ama çizgi böyle yayılmaması gerekiyor bozuk olabilir test iki üç gun daha bekle bence test için öyle yeniden yap yada başka marka al hakkında hayırlısı olsun inşallah
Kubra381 Kızlar ben de 3 gün önce test yaptım ikinci Çizgi çok silik çıktı bir sonraki gün yaptığımda tek çizgi çıktı bu neden oluyor 😔 polikistik over var bende adetlerim düzensiz Adet belirtisiyle karıştırmıyorsam hamilelik belirtilerim var
Zeyyyynep Busrabtr baktım canım bana var gibi geldi ya ama çook küçük aynı benimki gibi benimki ilk kanda bile çıkmamıştı ama olduğuna emindim ertesi gün tekrar verdim o zaman pozitif çıkmıştı