uykusuzgiller yaren1106 2 aylik bebegim kendi uyanirsa uyandiriyorum zaten acıkınca ağlıyorlar. Gündüz hiç uyumuyor bebeğim o yüzden gece uyumak istediği kadar uyutuyorum. Zaten meme+mama yapıyoruz 12.30 1 gibi uyuyor 4 5 gibi uyanıyor yine
yaren1106 uykusuzgiller bizim ki de yaa gündüzleri en fazla yarım saat uyur her saat başı memedeyiz gece rahat uyuyo4 şükür bende günde 1 2 kere mama veriyorum böyle 11 gibi uyumadan önce
uykusuzgiller Sermec27 kacta uyutuyorsunuz mama da yediği için 12.30 1 buluyor cogunlukla onun öncesinde de uyumuyor 5 dk 10 dk
Sermec27 uykusuzgiller değişiyor aslında 10 11 12 1 ne zaman uyursa o zaman emiyor sonra yatıyor gece uykusuna 4 saat 5 saat uyuyor genelde bazende 5 buçuk saat
mirossum momofmychildren sizin bebeginiz daha cok kucuk bence 40i cikana kadar en azindan 1 aylik alana kadar 2 saat max 3 daatte besleyin sekeri dusebilir
uykusuzgiller yaren1106 bizimki günde daha fazla mama içiyor 2 3 gündür mamayi içmiyor ağlıyor sonra çıkartıyor öglen saatlerinde bir aglama tutuyor normalde memede sakinlesir onu bile tutmuyor inşallah bu durum geçicidir🤲
bitboylum yaren1106 rahatla rahatla daha bunun ek gıdası var ateşi var iviri ziviri var o kalp daha çook kalkacak o yüzden dur daha
mirossum momofmychildren ayaginin altini uyarabilorsoniz yuzune pamukla su degdirebilirsiniz uyanmamasi sikinti olur yenodogan doneminde
bitboylum yaren1106 canım benim Rabbım evladının,evlatlarımızın ayağına taş değirmesin iyi buyutmeler sana
yaren1106 Kızlar bide bebegi mama da aglayan varmi gazdan oluyor boliyorum ama ne zaman geciyo yaa resmen ayakta savas veriyorum emzirmek icin
svncgldgn yaren1106 valla uyandırmayın ilerde bu uyuduğu zamanlar aranıyor bende sizin gibiydim saat başı uynadırayım aman diye ilk 30 günden sonra hiç gerek yok ellemeyin uyusun siz de uyuyun 😅