Dün gece bende aynı şeyi yaşadım 😂 9 da mama içti . Mama+meme gidiyoruz bizde bu gün iki aylık olduk . Sabah bi uyandım saat 5 . Ödüm koptu bişey oldu diye . Hemen emzirdim yetinmedim mama verdim 90 ml . Daha da yetinmedim süt sağdım 50 ml onu da verdim 😂😂😂😂 sonra rahatladım doydu uyudu 6 30 a kadar . Bi şey olmaz diye düşünüyorum deniz e gitmiştik hava çarptı heralde uyudu uzun 😂