yaren1106 Kızlar kızımı gece 1 de uyuttum 2 aylık olduğu için attık ben uyandırmuyorum kendi uyanıyor öyle emziriyorum ama bugün gece 1 den sabah 6 ya kadar hiç uyanmamış saate baktım 6 cok kötü oldum kendim uyandırdım, bisey olur mu ya 5 saatten
svncgldgn yaren1106 1 ay bittikten sonra kilo alımıfs şyiyde uyandırmayın diyor doktorlar korkmayın kendi cçscıkıncs uyanır zaten gece uyku ağır basmış acıkmamış demekki
Sermec27 yaren1106 benim doktor artık uyandırma dedi 62 günlüguz dün 1 buçukta emzirdim yattım 7 gibiydi tekrardan emdi yani 5 buçuk saat kadar uyumuş normalde 4 4 buçuk saati geçirmiyordm bir ara 3 saatte bir kaldırıyordm doktor kaldırma dedi ama biraz bende vicdan yapıyorum bu kadar saat emmezse
bitboylum yaren1106 merak etme canım inan o aciksaydi uyanırdı ki birkaç ay sonra acıkmasa da saat başı seni uyandıracak
Gozdeklnc20 Hayır hiç bir şey olmaz. İlk haftalar olsaydı sarılık durumundan dolayı riskli olabilirdi. Fakat artık acıktığında kendisi uyanabilecek aya gelmiş. Bizim doktorumuz 2. Haftadan sonra ellemeyin kendisi uyanır alarm falan kurmayın rahat bırakın çocuğu acıktığında o zaten ortalığı yıkar demişti. Ben bir daha hiç kendim uyandırmadım. O zaten acıktığında uyanıyordu. Sarılık durumu veya sağlık durumu söz konusu değilse bırakın uyusun yavru
momofmychildren Gozdeklnc20 benim kızım da 8 günlük emzirme ve mama desteği yapıyorum uyku arasında uyandırmakta zorlanıyorum karnı doyunca 3 4 saat uyanmak istemiyor normal mi
yaren1106 Gozdeklnc20 yok cok sukur bi sorunumuz da yok 1 aylıkken 4800 du şimdi yarın 2 aylık oluyor 5500 kilosu
momofmychildren bitboylum benim kızım da 8 günlük emzirme ve mama desteği yapıyorum uyku arasında uyandırmakta zorlanıyorum karnı doyunca 3 4 saat uyanmak istemiyor normal mi
mirossum momofmychildren sizin bebeginiz daha cok kucuk bence 40i cikana kadar en azindan 1 aylik alana kadar 2 saat max 3 daatte besleyin sekeri dusebilir
Tazeanne68100 yaren1106 kilosu iyiyse bisey olmaz 2 aylıkken ishal kusma nedeniyle hastanede yattık 1 gece serumlar rahatlattigi için sabaha kadar uyudu gece uyandiramadm asla emzirmeye doktora sordum bisey olmaz serumlar rahatlatmistir dedi sabah uyandı güzelce emdi
yaren1106 Tazeanne68100 oy canlarımız bizim ya annelik iç güdüsü rahat olamıyor ama şuan içim rahatladı sizler yazınca
svncgldgn yaren1106 valla uyandırmayın ilerde bu uyuduğu zamanlar aranıyor bende sizin gibiydim saat başı uynadırayım aman diye ilk 30 günden sonra hiç gerek yok ellemeyin uyusun siz de uyuyun 😅
bitboylum yaren1106 rahatla rahatla daha bunun ek gıdası var ateşi var iviri ziviri var o kalp daha çook kalkacak o yüzden dur daha
Gozdeklnc20 Betulyl evet. Kilosu ve emmesi iyiydi bebeğimin. Sarılık durumu da yoktu. O yüzden ellemeyin kendisi uyanır acıktığında siz uyandırmayın dedi. Sağlık durumu söz konusu olsaydı aynı şeyi söylemezdi sanırım
uykusuzgiller Sermec27 kacta uyutuyorsunuz mama da yediği için 12.30 1 buluyor cogunlukla onun öncesinde de uyumuyor 5 dk 10 dk