nebiha evet 🥰tek fana aldım. Nem alma modunda. Kumandadan suan 29 dereceye aldım. İçerisi 27 derece. Bebegim odada uyuyor. Kapıyı kapattım. İçerisi ideal suan. Dün baglandı. 24 de calıstırın dediler. Mümkün degil uzun süre 24 de calısmaz. Antreden gecerken bile ayaklarımız üşüdü😅şuan iyidir heralde 29 derece. Kapıyı açıp içeri girdigimde serin çünkü.