fob kesinlikle oyle dogru söylüyorsunuz. İsilikleri geçmiyordu hıc bebegimin sıcaktan dolayı. Nem alma modunu denemedim. Onu denicem. Uyku modunda 27 derecede calıstırdım. Oda sıcaklıgı suan 27 ama. 27 gibi degil 😅soguk. Acaba klimanın içnde saga sola yonlendirme varya orasıyla alakalı olabilir mi? Sıcagı hiç sevmem ama bana bu ayar soguk geldi. Birşeyi yanlış yapıyorum ama anlamadım. Montaja gelenler de işi 2 saat sürdü diye en son kullanımı kumanda uzerinden hızlı hızlı anlattı. 1 dk bile sürmedi 🙈nem almayı deneyeyim ben en iyisi 🥰🌺