momofmychildren alin12_ tüm gün açık kalıyor hiç kapatmıyoruz canım ayrıca çok soğuk olunca dereceyi yükseltiyoruz dinlenme moduna giriyor
alin12_ momofmychildren tamamdır 🥰çok teşekkür ederim 🙏bnde öyle yapıcam. Cok soguk oluca dereceyi yükselticem ☺
alin12_ kirikkalp kumandanın üzerinde fan azaltıp yükseltme tusu varmış. Oradan azaltıp arttırabiliyormuşuz
nimetbatu alin12_ biz 27 fansız çalıştırıyoruz ne sıcak ne çok soğuk tam durulacak şekilde yani bize çok sıcak gelirse biraz düşürüyoruz sonra yine 27 yapıyoruz