Herkes ne kadar metanetli, ne kadar öz kontrolü yüksek, ülke için bitmiş olan umudumu yeşerttiniz. Her gün sıklıkla gördüğümüz ne istediğini bilmeyen, kimsenin canını yakmaya hakkı olmadığını öğrenememiş, sosyopat çocukları kim yetiştiriyor acaba.. Ailesinin terbiye edemediği çocukların *bıraktığı izlere her gün “annelerin gün odası” başlığı altında açılan yazılara denk geliyor olmalısınız. “Paşam paşam paşam, prensesim prensesim diyerek yeni nesil zorbalarınızı salıyorsunuz etrafa. Gelmiş burada davranışsal eğitimin öneminden bahsediyorsunuz. Prens/prenses sendromlu çocuklarınıza ahlaki değerleri ve normları öğretin. Sosyal alanlarda genel kurallara ve standartlara uymak zorunda olduklarını, disiplini bilmeliler. Öğretmezseniz gelecekte de doğruyu yanlışı ayırt edemeyen prensler, prenseslerin gerek iş hayatında, gerek özel hayatında kendileri gibi düşünen ama fiziken daha güçlü kişiler tarafından zorbalandıklarında anlamasınlar bunun önemini; Herkes farkına varsın diye uğraşıyoruz kibar hanımlar her şey çocuklarımızın geleceği için ❤️😌