minervadefne Roborock q7 max kullanıyorum 3 aydır, memnunum. Normalde dik süpürgem var köpeğim olduğu için koltuk üstleri vs sık sık süpürmek için almıştım ama bazen onunla süpürmeye bile vakit bulamayınca robot aldık bebekten sonra cidden ihtiyaç oluyor eskiden robot gereksiz geliyordu.