hankardeslerr şaka gibi ben anlamıyorum bende izmirdeyim devlet okulu geçen sene kızıma topla. 2 dönem için 800 tl gibi Bi para istendi. Kırtasiye malzeme listesi verildi 2.000 falan tuttu zaten onun harici hiç para ödemedik. Bu yazılanlar yarı devlet mi tam devlet okulu mu ?. Bu yilda1. Sınıfa basliycaz para mevzusu geçmedi bile