GizemElf
Her çocuk farklıdır
Oğlum geç uyanır o yüzden öğlenci verdim
Gerçi erkende uyanıyor olsa bizde vakit öğlenden sonra zor geçmeye başlıyor o yüzden yine öğlenci verirdim
Eğer öğlen uykusunu yapıyorsa arıyorsa hala öğlen uykusu sabahçı vermeniz daha mantıklı
Oğlumda öğlen uykusu yapıyordu bıraktırmak istiyordum akşam geç uyuduğu için ama bıraktıramıyordum
Kreşe gitti yavaş yavaş bırakıyor öğlen uykusunu akşam da erken yatırmaya çalışıyorum